دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

۱۷ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

9 نکته برای سرعت بخشیدن به بهبودی بعد از جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

بهبودی خود را پس از جراحی پلک تسریع کنید (بلفاروپلاستی)

یک روز به آینه نگاه می کنید و ناگهان متوجه می شوید که خیلی زود به نظر می رسید زیرا پلک های شما افتاده است یا چربی های کوچک شما باعث پف کردگی چشم شما می شود.

 

شما تصمیم گرفتید با جراحی پلک ظاهر جوانی خود را بازیابی کنید و اکنون که جراحی شما انجام شده است ، نمی توانید صبر کنید تا نتایج را ببینید. در اینجا در هومن خراسانی ، دکتر ، درک می کنیم که سخت است که صبر کنید تا پلک های شما بهبود یابد. در اینجا بهترین نکات ما برای اطمینان از اینکه بهبودی شما در سریعترین زمان ممکن انجام می شود ، آورده شده است.

 

برای زمان بهبودی خود آماده شوید

بیشتر افراد در حدود 10-14 روز پس از جراحی پلک به فعالیت های عادی خود برمی گردند ، اما شما باید آماده باشید تا مرخصی بگیرید تا پلک های شما بهبود یابد. یک راه خوب برای سرعت بخشیدن به بهبودی شما این است که مسئولیت های اصلی خود را زودتر از موعد بر عهده بگیرید.

 

چه نیاز دارید انبار شربت خانه را با غذاهایی که به راحتی آماده می شوند تهیه کنید یا از یک دوست بخواهید کودکان را به فعالیت هایشان ببرد ، مهم است که برنامه خود را مشخص کنید تا بتوانید روی استراحت تمرکز کنید.

با کوشش دستورالعملهای مراقبت از خود را دنبال کنید

قبل از عمل افتادگی پلک با تیم در هومن خراسانی ، MD ، صحبت کنید تا بدانید که پس از عمل پلک ، برای مراقبت از خود چه چیزی نیاز دارید. به این ترتیب ، وقتی از جراحی به خانه می رسید می توانید آنچه را که نیاز دارید دریافت کرده و در دست داشته باشید.

 

برخی از اصول اولیه مراقبت از پلک بعد از جراحی شامل کمپرس سرد برای کاهش تورم ، قطره چشم برای جلوگیری از خشکی چشم و پمادی برای روانکاری آنها است. شما همچنین باید در خانه گاز بزنید. اگر برش شما در حین بهبودی ترشح کرد ، می توانید آن را با یک گاز استریل بمالید (مالش ندهید!).

 

چشمانت به جایزه باشد

برای مدت کوتاهی نمی خواهید زیبا به نظر برسید. پلک های شما پف کرده ، برش های شما قرمز به نظر می رسد و تورم و کبودی ممکن است شبیه یک چشم سیاه باشد.

 

این برای اکثر بیماران ما زمان سختی است زیرا آنها مایل به دیدن نتایج هستند. اجازه ندهید زمان بهبودی شما را ناراحت کند.

 

در طی دو هفته تورم از بین می رود. اندکی پس از آن ، تغییر را مشاهده خواهید کرد - و چه تفاوتی ایجاد خواهد کرد. شما جوان تر به نظر می رسید ، چشمان شما روشن تر به نظر می رسند ، و احساس می کنید در بالای جهان هستید.

محافظت در برابر آفتاب ضروری است

دور از دسترس نیست - شما باید از چشمان خود در برابر نور خورشید و سایر عناصر مانند باد محافظت کنید. از عینک آفتابی تیره با قابهایی استفاده کنید که از طرفین چشمهایتان را می پوشاند برای محافظت بیشتر یک کلاه اضافه کنید. و دستورالعمل های خود را پس از جراحی در مورد استفاده از ضد آفتاب دنبال کنید.

 

به چشمان خود فشار نیاورید

حداقل یک هفته پس از جراحی پلک ، ایمیل را چک نکنید ، یک کتاب بخوانید یا یک فصل کامل از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را دنبال نکنید. این فعالیت ها به دلیل ایجاد خشکی چشم مشهور هستند و این چیزی است که اگر می خواهید بهبودی خود را تسریع کنید باید از آن اجتناب کنید.

 

استراحت کافی داشته باشید

استراحت در مورد بدن و همچنین چشم شما اعمال می شود. در حقیقت ، داشتن یک خواب خوب شبانه یکی از بهترین راه ها برای تسریع بهبودی است زیرا کمبود خواب سرعت ترمیم زخم را کاهش می دهد.

 

بهبودی به انرژی زیادی نیاز دارد ، بنابراین احتمالاً بیشتر از حد معمول احساس خستگی خواهید کرد. برنامه ریزی کنید هنگام احساس خستگی چرت بزنید. زمان آن نیست که خود را برای ادامه حرکت تحت فشار قرار دهید - نه اگر می خواهید در اسرع وقت بهبود پیدا کنید.

از فعالیتهای سنگین صرف نظر کنید

در طی دو تا چهار هفته اول بعد از جراحی پلک ، مهم است که از فعالیت هایی که باعث افزایش جریان خون در چشم شما می شوند ، خودداری کنید. این بدان معناست که شما باید از مجرمین واضح مانند آهسته دویدن ، ایروبیک ، ورزش و ورزش فشرده پرهیز کنید.

 

همچنین باید مراقب کارهای روزمره باشید که فشار را در سر شما افزایش می دهند و خون بیشتری به چشمان شما وارد می کنند ، مانند خم شدن ، بلند کردن وسایل سنگین و صاف خوابیدن به پشت.

 

بهبودی را آرام نگه دارید

راه دیگر برای بهبود بهتر زخم و تسریع در بهبودی شما جلوگیری از استرس است. این کار را می توانید در طول دوره نقاهت خود با دور شدن از محل کار (بدون تماس تلفنی یا ایمیل) و با برنامه ریزی برای روش هایی برای گذراندن وقت که باعث نشاط و شادی می شود و نیازی به استفاده از چشمانتان نیست ، انجام دهید. ممکن است بخواهید لیست پخش یا انبار موجود در کتابهای صوتی را تقویت کنید - هرچه هنگام آرامش چشم و بدن لذت خواهید برد.

 

سیگار نکش

اگر سیگار می کشید ، باید بدانید که سیگار بر بهبودی تأثیر می گذارد. این باعث بهبود سرعت می شود ، این بدان معناست که بهبودی شما کاهش می یابد. سیگار کشیدن همچنین خطر ابتلا به عفونت پس از جراحی را افزایش می دهد. اگر حداقل شش هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید ، می توانید از این مشکلات جلوگیری کنید.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

گزینه های جایگزین به جای بلفاروپلاستی

1. بوتاکس

بوتاکس یک درمان تزریقی ساده است که برای شل کردن ماهیچه هایی ایجاد می شود که باعث اخم ، نگرانی و لبخند می شوند. علاوه بر این ، درمان می تواند به عنوان یک اقدام پیشگیرانه نیز عمل کند ، باعث کند شدن ظاهر چین و چروک ها و سایر شاخص های روند پیری طبیعی در صورت شما شود. این روش درمانی می تواند با پاک کردن "پای کلاغ" در مجاورت گوشه خارجی چشم و بالا بردن ظریف ابروها ، ظاهر چشم را افزایش دهد.

 

اثرات بوتاکس می تواند بسیار چشمگیر باشد ، اما اثرات آن بر روی چشم ها در مقایسه با نتایج حاصل از جراحی پلک ، ظریف تر است. نتایج بوتاکس 3-4 ماه طول می کشد و با درمان های منظم به راحتی حفظ می شود.

 

2. Ultherapy

اولتراپی از انرژی اولتراسوندی که در زیر پوست رسوب کرده است برای بازسازی کلاژن و بهبود حالت صورت ، سفت شدن و سفت شدن پوست استفاده می کند. پرش درمانی روند طبیعی را آغاز می کند که به آن نئوکلاژنز می گویند. با این کار ظاهری جوانتر و جوانتر حاصل می شود و نواحی از ابرو تا سینه را هدف قرار می دهد. اگرچه اولتراپی لایه بنیادی عمیقی را که روشهای جراحی بر روی آن تمرکز دارند بهبود می بخشد ، اما نتایج لیفت صورت را کپی نمی کند.

 

با اولتراپی ، هیچ جراحی یا خرابی وجود ندارد. این می تواند با خیال راحت بلند کند:

 

-چانه

-گردن

-برو

-دولت کردن

این مفهوم ساده است: Ultherapy تولید کلاژن خود را تحریک می کند. این منجر به سفت و محکم شدن ناحیه مورد نظر می شود. طول عمر نتایج کاملاً به خود شما بستگی دارد ، زیرا در این روش از کلاژن خود برای سفت شدن و سفت شدن پوست استفاده می شود.

 

با بالا کشیدن ابرو ، Ultherapy می تواند یو ظریف تولید کند.

 

چشمان شما بزرگتر و کمتر خسته یا افتاده به نظر می رسند.

 

فاکتورهای کلیدی در مورد اولتراپی:

 

نتایج در 3-12 ماه اول پس از درمان رخ می دهد

اثرات ملایم تر از بلفاروپلاستی است

اثرات آن 1-2 سال طول خواهد کشید

Ultherapy ظریف است ، اما اگر برای جراحی کاملاً آماده نباشید همچنان یک گزینه عالی است.

 

3. ظاهر شدن سطح پوست

درمان های سطح پوست به سرعت در حال محبوبیت هستند. این روشهای سطح بندی جدید ، خطوط ریز و چین و چروک را درمان می کنند. آنها حتی می توانند به سفت شدن پوست شل کمک کنند. مفهوم ظاهر شدن پوست به انواع روشهای درمانی غیر جراحی از جمله:

 

سطح پوست با لیزر

نور متحرک شدید (IPL) فوتو چهره

لایه برداری شیمیایی

میکرودرم ابریژن و درمابراژن

میکرونیدلینگ

روش های درمانی سطح پوست می تواند به نرم شدن خطوط ، چین و چروک و چین و چروک های اطراف چشم کمک کند. این روش ها را می توان معمولاً در مطب با بی حسی موضعی و / یا بی حسی موضعی و مقدار محدودی از زمان خرابی انجام داد.

 

4. پرکننده های پوستی تزریقی

اگر یک تزریق ساده بتواند ناحیه چشم شما را باز کند چه می کنید؟ پزشک شما می تواند از یکی از انواع فیلرهای تزریقی برای بازگرداندن حجم پوست استفاده کند. شما ممکن است محصولات شناخته شده ای مانند Juvederm و Restylane را تشخیص دهید. این روش های درمانی سطح پوست را صاف می کند ، چین و چروک ها را از بین می برد و صورت را کانتور می کند. پرکننده ها یک روش ساده برای ایجاد ظاهری جوانتر هستند.

 

در اطراف چشم ، مواد پرکننده تزریقی می توانند گودی های پلک پایین را پر کرده و فرورفتگی ابروها را با ظرافت بلند کنند.

 

همانطور که می بینید ، تعدادی از گزینه ها برای بیمارانی وجود دارد که مایلند بدون افتادگی عمل جراحی ، افتادگی یا افتادگی پلک خود را اصلاح کنند. برای دستیابی به تأثیرات مشابه حتی می توانید تکنیک های آرایش را بیاموزید.

 

چه کسی کاندیدای بلفاروپلاستی یا یکی از گزینه های جایگزین آن است؟

برای تعیین اینکه بلفاروپلاستی برای شما مناسب است یا خیر ، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

 

-آیا به آینه نگاه می کنم و اغلب فکر می کنم خسته به نظر می رسم یا چشمانم افتاده به نظر می رسد؟

-آیا هنگام استفاده از مرطوب کننده متوجه افتادگی پلک هایم می شوم؟

-آیا با پف یا کیسه های زیر چشمم مبارزه می کنم؟

-آیا ابرو کم یا سنگینی دارم؟

-آیا من بدون موفقیت از کرم برای درمان چین و چروک های پیشانی یا چشم خود استفاده کرده ام؟

-آیا بین ابروهایم خطوط اخم می بینم؟

-آیا من اغلب در تصاویر خسته یا عصبانی به نظر می رسم؟

-آیا من حاضر هستم برای بهبود ظاهر ناحیه چشمم روی خودم سرمایه گذاری کنم؟

اگر به هر یک از موارد بالا پاسخ مثبت داده باشید ، ممکن است یک کاندیدای ایده آل برای جراحی یا درمان های جایگزین باشید. بخاطر داشته باشید که برای هر موردی که افتادگی شدید یا شلی پوست وجود داشته باشد ، بلفاروپلاستی شماره یک بهترین راه حل است.

 

مرحله بعدی چیست؟

چه بلفاروپلاستی یا یک روش جایگزین ، مرحله بعدی ساده است. در مورد نیازهای خاص خود با یک پزشک باتجربه صحبت کنید.

 

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

جراحی بلفاروپلاستی چگونه است؟

بلفاروپلاستی به طور معمول به صورت سرپایی انجام می شود. جراح از بی حسی موضعی ، آرام بخشی داخل وریدی یا بیهوشی عمومی استفاده می کند. این در بیشتر اقدامات زیبایی رایج است.

 

در حین جراحی ، پزشک مراحل زیر را انجام می دهد:

 

-برای چین های طبیعی پلک ، داخل پلک و / یا خارج پلک برشی ایجاد کنید.

چربی های برآمده را از بین ببرید یا دوباره جابجا کنید.

-برگرفتن پوست اضافی و یا

- عضلات اطراف را تنظیم کرده و بافت های پشتیبانی را انجام دهید تا بهبودهای مطلوبی ایجاد شود.

جراح شما حتی می تواند به چاله ها یا فرورفتگی های پلک ها چربی اضافه کند تا آنها برای جوانتر به نظر برسند.

 

بهترین گزینه ها برای بلفاروپلاستی کدامند؟

بلفاروپلاستی بهترین راه حل برای رفع خستگی یا افتادگی چشم است.

 

واقعیت باقی مانده است که در واقع جایگزین مناسبی برای بلفاروپلاستی وجود ندارد. بسیاری از بیمارانی که مایل به راه حل مانند بلفاروپلاستی هستند ، افتادگی قابل توجهی در پلک ها یا ناحیه چشم دارند. این بیماران دریافتند که جراحی در واقع تنها گزینه برای رفع م thisثر این مشکل است.

 

با این حال ، در برخی موارد ، بیماران ممکن است کاندید درمان های غیر جراحی جایگزین باشند ، به ویژه آن دسته از افرادی که علائم پیری خفیف تری دارند. نتایج درمان در مقایسه با آنچه که به طور معمول با بلفاروپلاستی مشاهده می شود ، به طور باورنکردنی تغییر نمی کند.

 

برای درمان جایگزین چشم های پایین ، 10-15٪ بیماران ممکن است کاندیدای ترکیبی از پرکننده های تزریقی و رویش مجدد (لیزر یا لایه برداری شیمیایی) برای پلک پایین باشند. برای قسمت بالای چشم ، 5-10٪ بیماران ممکن است کاندیدای لیفت ابرو ، تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو بدون جراحی یا اولتراپی برای لیفت غیر تهاجمی ابرو باشند.

 

واضح است که نتایج هرگز با آنچه که با جراحی پلک یا ابرو بدست می آورید مشابه نخواهد بود. هنوز هم ، با این روش ها ، پزشک می تواند چشم ها و پیشانی شما را بدون خرابی همراه با جراحی به زیبایی شکل دهد.

 

اگر علائم پیری خفیف تری دارید و به گزینه های دیگری برای جراحی علاقه مند هستید ، در زیر گزینه هایی را بررسی می کنیم.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

3 راه برای آدرس دهی کیف ها

اگر پلک های گشاد دارید ، چندین درمان طبیعی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. این شامل استفاده از برش های خیار ، کیسه های چای بابونه و بارگیری روی انگور است.

 

1) برش های خیار را بزنید

خیار حاوی اسیدهای آسکوربیک و کافئین است که هر دو باعث کاهش افتادگی پلک می شوند. آنها التهاب را کاهش می دهند و به طور طبیعی پوست را سفت می کنند. برش های خیار کمک می کند تا پوست شما سالم ، صاف و درخشان تر از قبل به نظر برسد.

 

دو برش خیار سرد روی چشم خود بگذارید. قبل از اینکه خیارها را از بین ببرید ، بگذارید 20 دقیقه بمانند. پس از آن ، صورت خود را با آب خنک بشویید.

 

2) انگور بیشتر بخورید

انگور پر از رسوراترول است ، یک عنصر طبیعی که پیری سلول را کند می کند. خوردن انگور بیشتر به جوانی پوست شما کمک می کند ، از خطوط ریز جلوگیری کرده و افتادگی پلک را کاهش می دهد.

 

روزی یک کاسه انگور بخورید. همچنین می توانید آب انگور را مستقیماً روی پوست خود بمالید ، گرچه این ماده می تواند بسیار چسبنده باشد. خوشبختانه انگور خوشمزه است ، بنابراین خوردن بیشتر آن نباید مشکلی ایجاد کند.

 

3) از کیسه های چای بابونه استفاده کنید

بابونه به طور طبیعی ضد التهاب است ، بنابراین برای پلک های گشاد عالی است و به تقویت پوست شما کمک می کند. برای کاهش پلک های پف کرده و افتاده ، کیسه های چای بابونه را روی پلک های خود بمالید.

 

ابتدا دو کیسه چای را درون آب داغ قرار دهید. آنها را به مدت 15 تا 30 دقیقه در یخچال خود خنک کنید. پس از سرد شدن ، کیسه های چای را به مدت 30 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید.

 

کیسه های چای را برداشته و 25 دقیقه بیشتر با چشمان بسته دراز بکشید. خواص ضد التهابی این چای تورم ، پف کرده و پوست اطراف چشم شما را تقویت می کند.

 

احساس بهتر و بهتر به نظر رسیدن

پوست شما بزرگترین اندام بدن شماست ، بنابراین از آن مراقبت کنید. روشهای سالم مراقبت از پوست و یک سبک زندگی سالم ، پوست شما را جوان و زیبا نشان می دهد.

 

4 گزینه برتر برای جراحی بلفاروپلاستی

با چشمانمان ، هر احساسی را در زیر آفتاب برقرار می کنیم. چشمان ما لبخند می زنند و عشق را نشان می دهند بدون اینکه هیچ حرفی از دهانمان برود. چشم ها دروازه روح شما هستند.

 

با گذشت زمان ، خاصیت ارتجاعی و قدرت پوست ما تغییر می کند و باعث تغییر در ظاهر ما می شود. این تغییر اغلب ناخوشایند است.

 

بیشتر اوقات ، این سن است که به شکل چروک و افتادگی پوست به ظاهر چشم ما حمله می کند. آویزان شدن پلک ها ، آویزان شدن دور چشم و خم شدن ابروها ظاهری خسته یا غم انگیز ایجاد می کند.

 

هیچ کس نمی خواهد همیشه خسته به نظر برسد!

 

یک راه حل معمول جراحی پلک است که به آن بلفاروپلاستی نیز می گویند. این نوع روش جراحی می تواند آن ناحیه از صورت شما را بازیابی کرده و ظاهری شاداب و جوانتر ایجاد کند.

 

جراحان بلفاروپلاستی را برای اصلاح علائم پیری چشم انجام می دهند. این روش می تواند پلک های بالا و / یا پلک های تحتانی را توسط موارد زیر جوان سازی کند:

 

-برداشت یا جابجایی مجدد چربی های برآمده

-برگرفتن و یا رویش مجدد سطح پوست اضافی

-کاهش چشم های پایین چشم

-سفت شدن یا بلند کردن عضلات شل یا آتروفی شده

علاوه بر این ، جراح شما حتی می تواند به چاله ها یا فرورفتگی های پلک ها چربی اضافه کند تا آنها برای ظاهری جوانتر پر شوند. با بلفاروپلاستی ، چشمان شما زنده تر به نظر می رسند. به نظر می رسد بیدارتر و هوشیارتر از حالت قبل از عمل هستید.

 

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

9 دلیل برای پلک های گشاد

پلک های گشاد معمولاً در اثر پیر شدن پوست ایجاد می شوند. با افزایش سن ، بدن شما کلاژن کمتری تولید می کند و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. این باعث ضعیف شدن بافت پوست شما می شود و قادر به تحمل وزن پوست پلک شما نیست.

 

گذشته از پیری ، سایر عواملی که باعث ایجاد پلک های گشاد می شوند عبارتند از:

 

سیگار کشیدن

کمبود خواب

قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد

اختلال عملکرد تیروئید

آسیب دیدگی صورت یا چشم

استرس اکسیداتیو

آلرژی

بیماری سینوس

برای کمک به جلوگیری از پلک های گشاد ، با نوشیدن آب فراوان پوست را مرطوب نگه دارید ، پلک های خود را مرطوب کنید و همیشه حتی در روزهای ابری از ضد آفتاب استفاده کنید.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

 

3 نکته برای بهبود پلک های گشاد بدون جراحی پلک های زنانه

 

کیسه های پلک ، همچنین به عنوان درماتوکالازی یا بلفاروازالازی شناخته می شوند ، زمانی است که پلک های شما بیش از حد آویزان ، کیسه یا متورم می شود. این اغلب به دلیل پیری طبیعی ، آلرژی ، مشکلات سینوس یا شلی پوست است.

 

پوست گشاد پلک می تواند منجر به عوارض عاطفی ، اجتماعی و جسمی شود. اگر با پلک های گشاد سر و کار دارید ، جراحی هایی برای تقویت پوست اطراف چشم شما انجام می شود. برخی از داروهای طبیعی به طور موقت ظاهر پلک را بهبود می بخشد اما درمان دائمی نخواهد بود.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

آیا شما باید بلفاروپلاستی کنید؟

کاندیداهای بلفاروپلاستی بزرگسالان سالمی هستند که علاقه مند به بهبود ظاهر پلک های بالا ، پلک های پایین یا هر دو هستند. برای این روش محدودیت سنی وجود ندارد و بسیاری آن را درصورتی که پیری برای دیگران نمایان شود یا افتادگی پوست دامنه بینایی آنها را مسدود کند ، در نظر می گیرند. نامزدها باید از افراد سالم سیگاری باشند.

 

چه چیزی می توانید برای بازیابی خود انتظار داشته باشید؟

بعد از انجام بلفاروپلاستی ، بیشتر بیماران احساس خستگی و گرفتگی خفیف تا متوسط ​​دارند. پوست اطراف چشم کبود شده و متورم می شود و چشم برخی از بیماران برای مدت کوتاهی متورم است. بیماران باید در تمام اوقات ، حتی در هنگام خواب ، سر خود را به حالت ایستاده راحت بگذارند. بالا نگه داشتن سر با تحریک جریان خون و گردش خون باعث بهبودی می شود. اکثر بیماران می توانند پس از یک هفته و فعالیت های سنگین تر پس از دو یا سه هفته به فعالیت های عادی خود برگردند.

 

بلفاروپلاستی نگرانی های زیبایی را که در زمان عمل وجود دارد برطرف خواهد کرد. این جراحی پیشرفت پیری را متوقف نخواهد کرد و بیماران دچار خطوط و چین و چروک های اضافی می شوند. با این وجود بعید است که با از بین بردن جیب های چربی ، پف چشم بازگردد. بیماران می توانند با استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده و استفاده از عینک آفتابی یا کلاه ، نتایج خود را هر زمان که در فضای باز هستند ، طولانی کنند.

 

بلفاروپلاستی قبل و بعد

 

کمتر زن و مردی در لس آنجلس ، بورلی هیلز ، برنتوود و مناطق اطراف کالیفرنیا اثرات افزایش سن را روی پلک های خود می دانند. آنچه ممکن است متوجه شوند این است که چشمانشان بیشتر خسته می شود و دیگر ظاهری شاداب و آرام ندارند. کیان کریمی ، جراح پلاستیک با تایید دو تخته ، متخصص جراحی پلک است و بلفاروپلاستی ما قبل و بعد از گالری به شما نشان می دهد که این روش چگونه ظاهر فرد را بهبود می بخشد.

 

با افزایش سن ، پوست اضافی و جیب های ریز چربی باعث می شود که پلک های بالایی شما بیش از چشم شما آویزان شود. همچنین ممکن است در پلک های پایینی درجه ای از قابلیت ارتجاعی پوست را از دست دهید که اگر با چربی اضافی ترکیب شود ، پلک های پایین را به سمت پایین افتاده و بافت نرم صورتی زیر کره چشم را نشان می دهد. گالری بلفاروپلاستی ما قبل و بعد از آن به شما نشان می دهد که چگونه جراحی پلک با از بین بردن پوست و چربی اضافی ، ظاهر فرد را بهبود می بخشد.

 

بلفاروپلاستی برای موارد زیر توصیه می شود:

 

خستگی چشم ناشی از پوست و چربی بیش از حد

علائم پیری مربوط به پلک بالا و / یا پایین

خطوط و چین و چروک های ظریف که با افتادگی پلک ایجاد می شود

مشکلات بینایی مربوط به پلک فوقانی آویزان از کره چشم

عفونت های مزمن و / یا مکرر چشم ناشی از افتادگی پلک پایین

جراحی پلک به صورت سرپایی انجام می شود ، بنابراین شما یک شب در بیمارستان نخواهید ماند. برای جراحی پلک فوقانی ، برش در چین طبیعی در قسمت بالای کره چشم ایجاد می شود. برای جراحی پلک پایین ، برش در امتداد خط مژه ایجاد می شود.

هنگامی که به آینه نگاه می کنید یکی از اولین مکانهایی که ممکن است شاهد شواهد روند پیری باشید ، در چشم شما است. خواه شروع به دیدن پای کلاغ در گوشه چشمان خود ، سیاهی تیرگی زیر چشم یا افتادگی پلک و افتادگی کلی کنید ، می تواند احساس کند که به یک غریبه و سایه ای از خود چشمهای گشوده نگاه می کنید.

 

افتادگی پلک ها نه تنها ظاهر شما را تغییر می دهد ، بلکه باعث می شود خسته به نظر برسید و بسیار مسن تر از سال واقعی خود باشید نسبت به آنچه فکر می کنید منطقی است ، اما ممکن است در برخی مواقع بر روی دید شما تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین منطقی است که به دنبال راه هایی برای بازپس گرفتن برخی از موارد بلند شوید پلک های شما

 

اولین فکر در پاسخ به افتادگی پلک اغلب جراحی است

 

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می تواند ظاهر پلک های خسته و آویزان را بهبود بخشد و به باز شدن چشم کمک کند. در حالی که این روش بسیار ایمن است ، اما در ابتدا همه با این ایده راحت نیستند. در اینجا چند گزینه برای بلفاروپلاستی آورده شده است ، اما به یاد داشته باشید که هر عمل خطراتی دارد. جایگزین های جراحی پلک برای افتادگی پلک

 

صرف نظر از اینکه ترجیح می دهید تحت عمل جراحی پلک قرار نگیرید ، چند گزینه جایگزین برای کمک به افتادگی پلک ها دارید.

 

لیفت چشم غیر جراحی - با استفاده از دستگاه لیزر یا فرکانس رادیویی. چندین دستگاه لیزر و RF در بازار وجود دارد که برای سفت شدن پوست استفاده می شود. این دستگاه ها به روش های مختلف کار می کنند. نکته منفی اصلی این روش ها این است که پزشک ممکن است نتواند نتیجه را دقیقاً با آناتومی خاص شما تنظیم کند - چه در حالت اصلاح و چه در بیش از اصلاح. همچنین ، این دستگاه ها به طور معمول چربی یا عضله زیر پوست را ثابت نمی کنند. خطرات مرتبط با این روش ها مشابه خطرات مرتبط با جراحی است. بنابراین دلیل اصلی انجام این کار در طی یک روش جراحی این است که اگر شما فقط مقدار کمی پوست نیاز به سفت شدن دارید و مایلید دوباره این عمل را انجام دهید ، زیرا جلسات درمانی متعدد اغلب لازم است.

بلفاروپلاستی غیر جراحی. برای بیماران مبتلا به گودی های اشک عمیق یا سوراخ های پلک پایین ، می توان از مواد پرکننده برای ایجاد نتایج شگفت انگیز استفاده کرد که عمل جراحی نمی تواند به شبیه سازی برسد. پرکننده ها جایگزین حجم کم شده در زیر چشم می شوند ، بنابراین برای بیمارانی که زیر چشم خود خط عمیقی دارند بسیار مناسب است. اما برای بیماران مبتلا به "کیسه های زیر چشم" ، می توان فهمید که آیا ماده پرکننده بهتر است یا اینکه جراحی برای برداشتن چربی پلک پایین بهتر است. همه پرکننده ها برای استفاده در نزدیکی چشم ایمن نیستند ، بنابراین مطمئن شوید که پزشک فقط از پرکننده ای استفاده می کند که به راحتی با هیالورونیداز قابل برگشت است ، در صورتی که به پرکننده واکنش نشان دهید. دو پرکننده معمولاً استفاده شده در زیر چشم Restylane و Belotero هستند. نه Voluma و نه Juvederm توصیه نمی شود که در زیر چشم استفاده شود.

نوار پلک این مورد در برخی از کشورهای آسیایی محبوب است ، در بیمارانی که لزوماً پوست اضافی ندارند ، اما به دنبال ایجاد چین و چروک پلک مناسب تر هستند. این نوار در اصل پوست را تا خورده نگه می دارد. از بین تمام روش ها ، این روش بی خطرترین است ، اما اگر نوار از بین برود ، می تواند خجالت آور باشد!

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

BLEPHAROPLASTY چگونه انجام می شود؟

 

چشم ها یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شما هستند که مسئول توانایی بیان احساسات شما هستند. متأسفانه ، چشم ها نیز از جمله اولین کسانی هستند که علائم قابل مشاهده سن را نشان می دهند ، زیرا پوست نازک است و در طول روز از طریق پلک زدن و حالت های صورت فشار ملایم دریافت می کند.

 

بلفاروپلاستی بر روی پلک ها انجام می شود تا علائم قابل مشاهده پیری در بالا و پایین چشم کاهش یابد.

 

روش

BLEPHAROPLASTY فوقانی

بلفاروپلاستی فوقانی علائم قابل مشاهده پیری در پلک فوقانی را نشان می دهد. این می تواند شامل پلک هایی باشد که به سمت پایین افتاده و مانع دامنه بینایی می شوند (که باعث می شود فعالیت های روزمره مانند رانندگی یا خواندن مشکل تر شود) و همچنین خطوط و چین و چروک های اطراف چشم.

 

بلفاروپلاستی فوقانی یا تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی انجام می شود. برای انجام بلفاروپلاستی فوقانی ، دکتر هونگ یک برش در امتداد چین پلک فوقانی ایجاد می کند. با ایجاد برش در اینجا ، هنگام باز شدن چشم ، جای زخم دیده نمی شود. جیب های چربی در پلک فوقانی یا برداشته می شوند یا دوباره جابجا می شوند تا ناحیه صاف تر شود. پوست اضافی که روی چشم خود را می پوشاند ، برش داده می شود و برش بسته می شود تا پلک فوقانی صاف و خفیف ظاهر شود.

 

این برش می تواند از چین و چروک به طرف معبد برای بیمارانی که امیدوارند ظاهر پاهای کلاغ را کاهش دهند ، گسترش یابد.

 

اینفوگرافی بلفاروپلاستی قبل و بعد از عمل-img-blog

BLEPHAROPLASTY پایین تر

بلفاروپلاستی پایین ، کیسه ها و سیاهی تیرگی زیر چشم را نشان می دهد. برش برای بلفاروپلاستی تحتانی دقیقاً زیر خط مژه تحتانی است. جیب های اضافی چربی برداشته می شود تا یک خط چشم صاف و صاف تر نشان داده شود و پوست اصلاح و سفت شود. هنگامی که برش بهبود یافت ، بیماران می توانند جای زخم را با آرایش بپوشانند. تمام زخم ها قرمزی خود را از دست می دهند و با گذشت زمان محو می شوند.

 

بلفاروپلاستی از طریق ملتحمه یک رویکرد جایگزین برای این روش است. این روش باعث ایجاد برشی در داخل خط مژه می شود (به این ترتیب هیچ جای زخمی دیده نمی شود) و از طریق این برش است که جیب های چربی برداشته می شود. این تکنیک برای همه مناسب نیست ، زیرا فقط می تواند چربی را از بین ببرد و نمی تواند سایر موارد آرایشی را برطرف کند.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

چگونه می توان فهمید که آیا به بلفاروپلاستی نیاز دارم؟

وقتی نوبت به پیری می رسد ، به نظر می رسد پوست ظریف اطراف چشم اولین جایی است که آن را نشان می دهد. تزریق صورت ، مانند BOTOX® یا پرکننده های پوستی ، گزینه های عالی برای از بین بردن نگرانی های زیبایی مانند پای کلاغ است ، اما گاهی اوقات برای از بین بردن افتادگی یا پف کردگی پلک ها ، بلفاروپلاستی لازم است. بیمارانی که در جکسونویل نیاز به جراحی پلک دارند می توانند برای کمک به جراح پلاستیک صورت دارای تاییدیه تخته دو نفر ، دکتر روبرتو گارسیا مراجعه کنند.

 

 جراحی پلک می تواند موارد زیر را درمان کند:

 

پف یا کیسه های زیر چشم

پوست اضافی یا چین و چروک های ریز پلک پایین

افتادگی پوست روی پلک های پایین

آویزان شدن پوست که باعث اختلال در خط طبیعی پلک فوقانی می شود و گاهی بینایی را مختل می کند

علائم لازم برای جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلک یک روش معمول است که شامل بلند کردن و سفت شدن پوست اطراف چشم است. شلی ، افتادگی یا پف کردگی پوست در اطراف چشم می تواند در ظاهر پلک های پایین و بالا تأثیر بگذارد. در برخی موارد ، افراد با هر دو ناحیه چشم مشکل دارند. با از بین بردن این پوست یا پف اضافی ، زنان و مردان جکسونویل می توانند ظاهر جوانتر و جوانی داشته باشند و در بعضی موارد به بهبود توانایی دیدن فرد کمک کنند.

 

در اینجا برخی از علائم معمول وجود دارد که می تواند زمان مراجعه به یک جراح پلاستیک در مورد جراحی پلک باشد و سوالاتی را که باید قبل از مشاوره در نظر بگیرید:

 

آیا چشمان شما حتی حتی با خواب زیاد همیشه خسته یا پف کرده به نظر می رسند؟

آیا همیشه کیسه های زیر چشم خود دارید؟

آیا پلک های پایینی شما پایین می رود که سفیدی عنبیه شما به طور مداوم نشان می دهد؟

آیا پوست پلک های بالایی شما افتاده است؟

آیا به دلیل افتادگی پلک های بالا ، مشکل بینایی دارید؟

آیا پلک های بالایی شما احساس سنگینی می کند و باعث می شود باز نگه داشتن چشمان شما چالش برانگیز باشد؟

چه عواملی می تواند منجر به جراحی پلک شود؟

شل شدن بیش از حد پوست در اطراف چشم می تواند افراد را دچار استرس یا خستگی کند ، حتی اگر اینگونه نباشد. برخی از بیماران جکسونویل برای از بین بردن افتادگی پوست پلک به این نوع کمک پزشکی نیاز دارند ، که باعث ایجاد مشکلات بینایی در زندگی روزمره یا کارهای معمول رانندگی یا خواندن می شود. برای خانم ها ، حتی آرایش آرایش با پلک های نرم و صاف که چین های اضافی پوست آنها کمتر است ، راحت تر است. از بین بردن خطوط ریز ، چین های اضافی پوست ، پف ، حتی سیاهی حلقه ها می تواند به فرد کمک کند تا هوشیارتر به نظر برسد و احتمالاً کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد. عواملی که می توانند به پلک های افتاده یا پف کرده کمک کنند برخی افراد را به فکر جراحی پلک می اندازند:

 

روند طبیعی پیری باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست پلک می شود

ژنتیک می تواند افراد را مستعد سیاهی تیرگی ، کیسه های چشم یا پف کند

قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد

چشمک زدن بیش از حد

شبهای طولانی (خواب کافی نیست)

استفاده از محصولات مراقبت از پوست اشتباه

هنگام از بین بردن آرایش چشم بیش از حد پرخاشگر باشید

به طور مداوم پوست ظریف پلک را مالش دهید یا بکشید

حتی اگر بلفاروپلاستی در بین بیماران مسن بسیار شایع باشد ، در این نوع جراحی پارامتر سنی وجود ندارد. همه اینها به فرد ، نیازهای زیبایی شناختی یا عملکردی و چگونگی پیر شدن پوست پلک آنها بستگی دارد. بعضی از بیماران جوان ، در 20 یا 30 سالگی ، از نظر ژنتیکی مستعد پلک های سنگین و پف کرده هستند ، ممکن است اختلال بینایی داشته باشند ، دقیقاً مانند بیماران مسن. بهترین روش برای اطلاع بیماران از آمادگی برای جراحی بلفاروپلاستی ، جلب نظر تخصصی یک جراح پلاستیک است که این نوع جراحی را انجام می دهد. دکتر گارسیا به تعداد بی شماری از بیماران جکسونویل کمک کرده است تا تشخیص دهند که آیا آنها کاندیدای مناسبی هستند یا خیر و از مزایای جوان سازی پلک جراحی برخوردار هستند.

  • مهرداد کاشفی
  • ۰
  • ۰

اقدامات احتیاطی جراحی بلفاروپلاستی غیر جراحی

در حالی که جراحی های تهاجمی در مقایسه با لیفت ابرو غیرجراحی خطرات بیشتری دارند ، هنوز خطرات عوارض جانبی زیر وجود دارد:

 

خونریزی ، درد یا بی حسی

آسیب های عصبی

خارش

ورم

سرخی

راش

کبودی

عفونت

مشکلات تنفس یا غذا خوردن

افتادگی ابرو یا پلک

جای زخم

  • مهرداد کاشفی