دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

  • ۰
  • ۰

3 راه برای آدرس دهی کیف ها

اگر پلک های گشاد دارید ، چندین درمان طبیعی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. این شامل استفاده از برش های خیار ، کیسه های چای بابونه و بارگیری روی انگور است.

 

1) برش های خیار را بزنید

خیار حاوی اسیدهای آسکوربیک و کافئین است که هر دو باعث کاهش افتادگی پلک می شوند. آنها التهاب را کاهش می دهند و به طور طبیعی پوست را سفت می کنند. برش های خیار کمک می کند تا پوست شما سالم ، صاف و درخشان تر از قبل به نظر برسد.

 

دو برش خیار سرد روی چشم خود بگذارید. قبل از اینکه خیارها را از بین ببرید ، بگذارید 20 دقیقه بمانند. پس از آن ، صورت خود را با آب خنک بشویید.

 

2) انگور بیشتر بخورید

انگور پر از رسوراترول است ، یک عنصر طبیعی که پیری سلول را کند می کند. خوردن انگور بیشتر به جوانی پوست شما کمک می کند ، از خطوط ریز جلوگیری کرده و افتادگی پلک را کاهش می دهد.

 

روزی یک کاسه انگور بخورید. همچنین می توانید آب انگور را مستقیماً روی پوست خود بمالید ، گرچه این ماده می تواند بسیار چسبنده باشد. خوشبختانه انگور خوشمزه است ، بنابراین خوردن بیشتر آن نباید مشکلی ایجاد کند.

 

3) از کیسه های چای بابونه استفاده کنید

بابونه به طور طبیعی ضد التهاب است ، بنابراین برای پلک های گشاد عالی است و به تقویت پوست شما کمک می کند. برای کاهش پلک های پف کرده و افتاده ، کیسه های چای بابونه را روی پلک های خود بمالید.

 

ابتدا دو کیسه چای را درون آب داغ قرار دهید. آنها را به مدت 15 تا 30 دقیقه در یخچال خود خنک کنید. پس از سرد شدن ، کیسه های چای را به مدت 30 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید.

 

کیسه های چای را برداشته و 25 دقیقه بیشتر با چشمان بسته دراز بکشید. خواص ضد التهابی این چای تورم ، پف کرده و پوست اطراف چشم شما را تقویت می کند.

 

احساس بهتر و بهتر به نظر رسیدن

پوست شما بزرگترین اندام بدن شماست ، بنابراین از آن مراقبت کنید. روشهای سالم مراقبت از پوست و یک سبک زندگی سالم ، پوست شما را جوان و زیبا نشان می دهد.

 

4 گزینه برتر برای جراحی بلفاروپلاستی

با چشمانمان ، هر احساسی را در زیر آفتاب برقرار می کنیم. چشمان ما لبخند می زنند و عشق را نشان می دهند بدون اینکه هیچ حرفی از دهانمان برود. چشم ها دروازه روح شما هستند.

 

با گذشت زمان ، خاصیت ارتجاعی و قدرت پوست ما تغییر می کند و باعث تغییر در ظاهر ما می شود. این تغییر اغلب ناخوشایند است.

 

بیشتر اوقات ، این سن است که به شکل چروک و افتادگی پوست به ظاهر چشم ما حمله می کند. آویزان شدن پلک ها ، آویزان شدن دور چشم و خم شدن ابروها ظاهری خسته یا غم انگیز ایجاد می کند.

 

هیچ کس نمی خواهد همیشه خسته به نظر برسد!

 

یک راه حل معمول جراحی پلک است که به آن بلفاروپلاستی نیز می گویند. این نوع روش جراحی می تواند آن ناحیه از صورت شما را بازیابی کرده و ظاهری شاداب و جوانتر ایجاد کند.

 

جراحان بلفاروپلاستی را برای اصلاح علائم پیری چشم انجام می دهند. این روش می تواند پلک های بالا و / یا پلک های تحتانی را توسط موارد زیر جوان سازی کند:

 

-برداشت یا جابجایی مجدد چربی های برآمده

-برگرفتن و یا رویش مجدد سطح پوست اضافی

-کاهش چشم های پایین چشم

-سفت شدن یا بلند کردن عضلات شل یا آتروفی شده

علاوه بر این ، جراح شما حتی می تواند به چاله ها یا فرورفتگی های پلک ها چربی اضافه کند تا آنها برای ظاهری جوانتر پر شوند. با بلفاروپلاستی ، چشمان شما زنده تر به نظر می رسند. به نظر می رسد بیدارتر و هوشیارتر از حالت قبل از عمل هستید.

 

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مهرداد کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی