دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

  • ۰
  • ۰

چگونه می توان فهمید که آیا به بلفاروپلاستی نیاز دارم؟

وقتی نوبت به پیری می رسد ، به نظر می رسد پوست ظریف اطراف چشم اولین جایی است که آن را نشان می دهد. تزریق صورت ، مانند BOTOX® یا پرکننده های پوستی ، گزینه های عالی برای از بین بردن نگرانی های زیبایی مانند پای کلاغ است ، اما گاهی اوقات برای از بین بردن افتادگی یا پف کردگی پلک ها ، بلفاروپلاستی لازم است. بیمارانی که در جکسونویل نیاز به جراحی پلک دارند می توانند برای کمک به جراح پلاستیک صورت دارای تاییدیه تخته دو نفر ، دکتر روبرتو گارسیا مراجعه کنند.

 

 جراحی پلک می تواند موارد زیر را درمان کند:

 

پف یا کیسه های زیر چشم

پوست اضافی یا چین و چروک های ریز پلک پایین

افتادگی پوست روی پلک های پایین

آویزان شدن پوست که باعث اختلال در خط طبیعی پلک فوقانی می شود و گاهی بینایی را مختل می کند

علائم لازم برای جراحی بلفاروپلاستی چیست؟

جراحی پلک یک روش معمول است که شامل بلند کردن و سفت شدن پوست اطراف چشم است. شلی ، افتادگی یا پف کردگی پوست در اطراف چشم می تواند در ظاهر پلک های پایین و بالا تأثیر بگذارد. در برخی موارد ، افراد با هر دو ناحیه چشم مشکل دارند. با از بین بردن این پوست یا پف اضافی ، زنان و مردان جکسونویل می توانند ظاهر جوانتر و جوانی داشته باشند و در بعضی موارد به بهبود توانایی دیدن فرد کمک کنند.

 

در اینجا برخی از علائم معمول وجود دارد که می تواند زمان مراجعه به یک جراح پلاستیک در مورد جراحی پلک باشد و سوالاتی را که باید قبل از مشاوره در نظر بگیرید:

 

آیا چشمان شما حتی حتی با خواب زیاد همیشه خسته یا پف کرده به نظر می رسند؟

آیا همیشه کیسه های زیر چشم خود دارید؟

آیا پلک های پایینی شما پایین می رود که سفیدی عنبیه شما به طور مداوم نشان می دهد؟

آیا پوست پلک های بالایی شما افتاده است؟

آیا به دلیل افتادگی پلک های بالا ، مشکل بینایی دارید؟

آیا پلک های بالایی شما احساس سنگینی می کند و باعث می شود باز نگه داشتن چشمان شما چالش برانگیز باشد؟

چه عواملی می تواند منجر به جراحی پلک شود؟

شل شدن بیش از حد پوست در اطراف چشم می تواند افراد را دچار استرس یا خستگی کند ، حتی اگر اینگونه نباشد. برخی از بیماران جکسونویل برای از بین بردن افتادگی پوست پلک به این نوع کمک پزشکی نیاز دارند ، که باعث ایجاد مشکلات بینایی در زندگی روزمره یا کارهای معمول رانندگی یا خواندن می شود. برای خانم ها ، حتی آرایش آرایش با پلک های نرم و صاف که چین های اضافی پوست آنها کمتر است ، راحت تر است. از بین بردن خطوط ریز ، چین های اضافی پوست ، پف ، حتی سیاهی حلقه ها می تواند به فرد کمک کند تا هوشیارتر به نظر برسد و احتمالاً کیفیت زندگی خود را بهبود بخشد. عواملی که می توانند به پلک های افتاده یا پف کرده کمک کنند برخی افراد را به فکر جراحی پلک می اندازند:

 

روند طبیعی پیری باعث از بین رفتن قابلیت ارتجاعی پوست پلک می شود

ژنتیک می تواند افراد را مستعد سیاهی تیرگی ، کیسه های چشم یا پف کند

قرار گرفتن در معرض آفتاب بیش از حد

چشمک زدن بیش از حد

شبهای طولانی (خواب کافی نیست)

استفاده از محصولات مراقبت از پوست اشتباه

هنگام از بین بردن آرایش چشم بیش از حد پرخاشگر باشید

به طور مداوم پوست ظریف پلک را مالش دهید یا بکشید

حتی اگر بلفاروپلاستی در بین بیماران مسن بسیار شایع باشد ، در این نوع جراحی پارامتر سنی وجود ندارد. همه اینها به فرد ، نیازهای زیبایی شناختی یا عملکردی و چگونگی پیر شدن پوست پلک آنها بستگی دارد. بعضی از بیماران جوان ، در 20 یا 30 سالگی ، از نظر ژنتیکی مستعد پلک های سنگین و پف کرده هستند ، ممکن است اختلال بینایی داشته باشند ، دقیقاً مانند بیماران مسن. بهترین روش برای اطلاع بیماران از آمادگی برای جراحی بلفاروپلاستی ، جلب نظر تخصصی یک جراح پلاستیک است که این نوع جراحی را انجام می دهد. دکتر گارسیا به تعداد بی شماری از بیماران جکسونویل کمک کرده است تا تشخیص دهند که آیا آنها کاندیدای مناسبی هستند یا خیر و از مزایای جوان سازی پلک جراحی برخوردار هستند.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مهرداد کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی