دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

  • ۰
  • ۰

BLEPHAROPLASTY چگونه انجام می شود؟

 

چشم ها یکی از برجسته ترین ویژگی های صورت شما هستند که مسئول توانایی بیان احساسات شما هستند. متأسفانه ، چشم ها نیز از جمله اولین کسانی هستند که علائم قابل مشاهده سن را نشان می دهند ، زیرا پوست نازک است و در طول روز از طریق پلک زدن و حالت های صورت فشار ملایم دریافت می کند.

 

بلفاروپلاستی بر روی پلک ها انجام می شود تا علائم قابل مشاهده پیری در بالا و پایین چشم کاهش یابد.

 

روش

BLEPHAROPLASTY فوقانی

بلفاروپلاستی فوقانی علائم قابل مشاهده پیری در پلک فوقانی را نشان می دهد. این می تواند شامل پلک هایی باشد که به سمت پایین افتاده و مانع دامنه بینایی می شوند (که باعث می شود فعالیت های روزمره مانند رانندگی یا خواندن مشکل تر شود) و همچنین خطوط و چین و چروک های اطراف چشم.

 

بلفاروپلاستی فوقانی یا تحت بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی همراه با آرام بخشی انجام می شود. برای انجام بلفاروپلاستی فوقانی ، دکتر هونگ یک برش در امتداد چین پلک فوقانی ایجاد می کند. با ایجاد برش در اینجا ، هنگام باز شدن چشم ، جای زخم دیده نمی شود. جیب های چربی در پلک فوقانی یا برداشته می شوند یا دوباره جابجا می شوند تا ناحیه صاف تر شود. پوست اضافی که روی چشم خود را می پوشاند ، برش داده می شود و برش بسته می شود تا پلک فوقانی صاف و خفیف ظاهر شود.

 

این برش می تواند از چین و چروک به طرف معبد برای بیمارانی که امیدوارند ظاهر پاهای کلاغ را کاهش دهند ، گسترش یابد.

 

اینفوگرافی بلفاروپلاستی قبل و بعد از عمل-img-blog

BLEPHAROPLASTY پایین تر

بلفاروپلاستی پایین ، کیسه ها و سیاهی تیرگی زیر چشم را نشان می دهد. برش برای بلفاروپلاستی تحتانی دقیقاً زیر خط مژه تحتانی است. جیب های اضافی چربی برداشته می شود تا یک خط چشم صاف و صاف تر نشان داده شود و پوست اصلاح و سفت شود. هنگامی که برش بهبود یافت ، بیماران می توانند جای زخم را با آرایش بپوشانند. تمام زخم ها قرمزی خود را از دست می دهند و با گذشت زمان محو می شوند.

 

بلفاروپلاستی از طریق ملتحمه یک رویکرد جایگزین برای این روش است. این روش باعث ایجاد برشی در داخل خط مژه می شود (به این ترتیب هیچ جای زخمی دیده نمی شود) و از طریق این برش است که جیب های چربی برداشته می شود. این تکنیک برای همه مناسب نیست ، زیرا فقط می تواند چربی را از بین ببرد و نمی تواند سایر موارد آرایشی را برطرف کند.

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مهرداد کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی