دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

دکتورالعربی

دکتر عربی مرکز تخصصی پلک در خاورمیانه

  • ۰
  • ۰

آیا شما باید بلفاروپلاستی کنید؟

کاندیداهای بلفاروپلاستی بزرگسالان سالمی هستند که علاقه مند به بهبود ظاهر پلک های بالا ، پلک های پایین یا هر دو هستند. برای این روش محدودیت سنی وجود ندارد و بسیاری آن را درصورتی که پیری برای دیگران نمایان شود یا افتادگی پوست دامنه بینایی آنها را مسدود کند ، در نظر می گیرند. نامزدها باید از افراد سالم سیگاری باشند.

 

چه چیزی می توانید برای بازیابی خود انتظار داشته باشید؟

بعد از انجام بلفاروپلاستی ، بیشتر بیماران احساس خستگی و گرفتگی خفیف تا متوسط ​​دارند. پوست اطراف چشم کبود شده و متورم می شود و چشم برخی از بیماران برای مدت کوتاهی متورم است. بیماران باید در تمام اوقات ، حتی در هنگام خواب ، سر خود را به حالت ایستاده راحت بگذارند. بالا نگه داشتن سر با تحریک جریان خون و گردش خون باعث بهبودی می شود. اکثر بیماران می توانند پس از یک هفته و فعالیت های سنگین تر پس از دو یا سه هفته به فعالیت های عادی خود برگردند.

 

بلفاروپلاستی نگرانی های زیبایی را که در زمان عمل وجود دارد برطرف خواهد کرد. این جراحی پیشرفت پیری را متوقف نخواهد کرد و بیماران دچار خطوط و چین و چروک های اضافی می شوند. با این وجود بعید است که با از بین بردن جیب های چربی ، پف چشم بازگردد. بیماران می توانند با استفاده از کرم ضد آفتاب با طیف گسترده و استفاده از عینک آفتابی یا کلاه ، نتایج خود را هر زمان که در فضای باز هستند ، طولانی کنند.

 

بلفاروپلاستی قبل و بعد

 

کمتر زن و مردی در لس آنجلس ، بورلی هیلز ، برنتوود و مناطق اطراف کالیفرنیا اثرات افزایش سن را روی پلک های خود می دانند. آنچه ممکن است متوجه شوند این است که چشمانشان بیشتر خسته می شود و دیگر ظاهری شاداب و آرام ندارند. کیان کریمی ، جراح پلاستیک با تایید دو تخته ، متخصص جراحی پلک است و بلفاروپلاستی ما قبل و بعد از گالری به شما نشان می دهد که این روش چگونه ظاهر فرد را بهبود می بخشد.

 

با افزایش سن ، پوست اضافی و جیب های ریز چربی باعث می شود که پلک های بالایی شما بیش از چشم شما آویزان شود. همچنین ممکن است در پلک های پایینی درجه ای از قابلیت ارتجاعی پوست را از دست دهید که اگر با چربی اضافی ترکیب شود ، پلک های پایین را به سمت پایین افتاده و بافت نرم صورتی زیر کره چشم را نشان می دهد. گالری بلفاروپلاستی ما قبل و بعد از آن به شما نشان می دهد که چگونه جراحی پلک با از بین بردن پوست و چربی اضافی ، ظاهر فرد را بهبود می بخشد.

 

بلفاروپلاستی برای موارد زیر توصیه می شود:

 

خستگی چشم ناشی از پوست و چربی بیش از حد

علائم پیری مربوط به پلک بالا و / یا پایین

خطوط و چین و چروک های ظریف که با افتادگی پلک ایجاد می شود

مشکلات بینایی مربوط به پلک فوقانی آویزان از کره چشم

عفونت های مزمن و / یا مکرر چشم ناشی از افتادگی پلک پایین

جراحی پلک به صورت سرپایی انجام می شود ، بنابراین شما یک شب در بیمارستان نخواهید ماند. برای جراحی پلک فوقانی ، برش در چین طبیعی در قسمت بالای کره چشم ایجاد می شود. برای جراحی پلک پایین ، برش در امتداد خط مژه ایجاد می شود.

هنگامی که به آینه نگاه می کنید یکی از اولین مکانهایی که ممکن است شاهد شواهد روند پیری باشید ، در چشم شما است. خواه شروع به دیدن پای کلاغ در گوشه چشمان خود ، سیاهی تیرگی زیر چشم یا افتادگی پلک و افتادگی کلی کنید ، می تواند احساس کند که به یک غریبه و سایه ای از خود چشمهای گشوده نگاه می کنید.

 

افتادگی پلک ها نه تنها ظاهر شما را تغییر می دهد ، بلکه باعث می شود خسته به نظر برسید و بسیار مسن تر از سال واقعی خود باشید نسبت به آنچه فکر می کنید منطقی است ، اما ممکن است در برخی مواقع بر روی دید شما تأثیر منفی بگذارد ، بنابراین منطقی است که به دنبال راه هایی برای بازپس گرفتن برخی از موارد بلند شوید پلک های شما

 

اولین فکر در پاسخ به افتادگی پلک اغلب جراحی است

 

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی می تواند ظاهر پلک های خسته و آویزان را بهبود بخشد و به باز شدن چشم کمک کند. در حالی که این روش بسیار ایمن است ، اما در ابتدا همه با این ایده راحت نیستند. در اینجا چند گزینه برای بلفاروپلاستی آورده شده است ، اما به یاد داشته باشید که هر عمل خطراتی دارد. جایگزین های جراحی پلک برای افتادگی پلک

 

صرف نظر از اینکه ترجیح می دهید تحت عمل جراحی پلک قرار نگیرید ، چند گزینه جایگزین برای کمک به افتادگی پلک ها دارید.

 

لیفت چشم غیر جراحی - با استفاده از دستگاه لیزر یا فرکانس رادیویی. چندین دستگاه لیزر و RF در بازار وجود دارد که برای سفت شدن پوست استفاده می شود. این دستگاه ها به روش های مختلف کار می کنند. نکته منفی اصلی این روش ها این است که پزشک ممکن است نتواند نتیجه را دقیقاً با آناتومی خاص شما تنظیم کند - چه در حالت اصلاح و چه در بیش از اصلاح. همچنین ، این دستگاه ها به طور معمول چربی یا عضله زیر پوست را ثابت نمی کنند. خطرات مرتبط با این روش ها مشابه خطرات مرتبط با جراحی است. بنابراین دلیل اصلی انجام این کار در طی یک روش جراحی این است که اگر شما فقط مقدار کمی پوست نیاز به سفت شدن دارید و مایلید دوباره این عمل را انجام دهید ، زیرا جلسات درمانی متعدد اغلب لازم است.

بلفاروپلاستی غیر جراحی. برای بیماران مبتلا به گودی های اشک عمیق یا سوراخ های پلک پایین ، می توان از مواد پرکننده برای ایجاد نتایج شگفت انگیز استفاده کرد که عمل جراحی نمی تواند به شبیه سازی برسد. پرکننده ها جایگزین حجم کم شده در زیر چشم می شوند ، بنابراین برای بیمارانی که زیر چشم خود خط عمیقی دارند بسیار مناسب است. اما برای بیماران مبتلا به "کیسه های زیر چشم" ، می توان فهمید که آیا ماده پرکننده بهتر است یا اینکه جراحی برای برداشتن چربی پلک پایین بهتر است. همه پرکننده ها برای استفاده در نزدیکی چشم ایمن نیستند ، بنابراین مطمئن شوید که پزشک فقط از پرکننده ای استفاده می کند که به راحتی با هیالورونیداز قابل برگشت است ، در صورتی که به پرکننده واکنش نشان دهید. دو پرکننده معمولاً استفاده شده در زیر چشم Restylane و Belotero هستند. نه Voluma و نه Juvederm توصیه نمی شود که در زیر چشم استفاده شود.

نوار پلک این مورد در برخی از کشورهای آسیایی محبوب است ، در بیمارانی که لزوماً پوست اضافی ندارند ، اما به دنبال ایجاد چین و چروک پلک مناسب تر هستند. این نوار در اصل پوست را تا خورده نگه می دارد. از بین تمام روش ها ، این روش بی خطرترین است ، اما اگر نوار از بین برود ، می تواند خجالت آور باشد!

  • ۰۰/۰۴/۲۷
  • مهرداد کاشفی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی